اعلان

انت مين ياللي انا مش عارفك - محمد رشدي

قالي .. انت مين ياللي انا مش عارفك 
انت مين .. قالي
انا مين .. انا اللي خد من عمري سنين 
 انا مين .. علمته يضحك سابني حزين 
قالي انا مين يا عيني على العاشقين .. وقالي


دنيا غرورة وكدابة .. زي السواقي القلابة
ولا عشان ما احنا غلابة .. يتعلموا القسوة فينا 
كان لينا كان لينا .. كان لينا زمن كان لينا 
وعرفنا الهوا في اللمة .. وعرفنا الهوا وحدينا 
كان العيون والحبابي .. واعز من كل احبابى
كاتب اسمه على لوح بابى .. وقالى قالى
انتا مين ياللى انا مش عارفك انتا مين
قولوله يا عاشقين

يا حبيبي اخدك مني السفر 
 اخدك ولا جاني منك لا حس ولا خبر
لو كان القلب خالي .. لو ما سهرتش ليالي 
لو كنت سألت روحي ما جرالي اللي جرالي
أه من المدن يا بايا .. اهي طلعت من نصيبي
تاهت فيها الحكاية وضيعت حبيبي
وجاني باسم تاني .. وجاني بحس تاني
بكلام ماهوش كلامي .. ولا يعرفوش لساني
وقالي قالي ..
انتا مين ياللى انا مش عارفك انتا مين
قولوله يا عاشقين


كلمات: عبد الرحمن الأبنودى
الحان: كمال الطويل

Share this

شاركشارك