اعلان

انا بستناك - نجاة الصغيرة

انا بستناك .. وليلي شمعه 
سهرانه لليلة حب
وأهلا أهلا أهلا حلوة
شيلاها عيون بتحب 
وقلبي حرير شايلك مطرحك فى القلب



وازوق ليلي واتزوق لأجمل وعد 
وأدوبلك فى شرباتي شفايف الورد
وأقولك دوق دوق حلاوة القرب بعد البعد .. البعد البعد 
أنا أنا بستناك .. بستنـــــــــــــــاك أنا

من الشباك وانا خدي على الشباك 
أنا والشوق وناره الحلوة بستناك
وفرح الدنيا مستني .. اه مستني معادي معاك

يا اجمل ليلة فى عمري حبيبي جاي
يا ورده بيضة فى شعري حبيبي جيي
يا عقد ياقوت على صدري حبيبي جااي

وازوق ليلي واتزوق لأجمل وعد 
وأدوبلك فى شرباتي شفايف الورد
وأقولك دوق دوق حلاوة القرب بعد البعد البعد البعد 
أنا أنا بستناك , بستنـــــــــــــــاك أنا

مرايتي قوليلي يا مرايتي .. حبيبي مجاش لدلوقتي 
وفاتني لوحدتي وانتي  .. ابص لروحي واصعب على روحي
نسيني ليه .. حبيبي وأغلى من روحي نسيني ليه
حبيبي .. انت فين انت

يا اجمل ليلة فى عمري حبيبي جاي
يا ورده بيضة فى شعري حبيبي جاي
يا عقد ياقوت على صدري حبيبي جاي
وازوق ليلي واتزوق لأجمل وعد 
وأدوبلك فى شرباتي شفايف الورد

وأقولك دوق , دوق , دوق , حلاوة القرب
بعد البعد .. بعد البعد 
أنا أنا بستناك , بستنـــــــــــــــاك أنا


كلمات: الشاعر مرسي جميل عزيز
ألحان: بليغ حمدي

Share this

شاركشارك