اعلان

ليه حظي معاكي يا دنيا كده - عماد عبد الحليم

ليه .. ليه .. ليه 
ليه حظي معاكي يا دنيا كده ليه
 ليه اتوه وياكي يا دنيا كده ليه


 ليه في الاحزان تفتكريني 
وفي عز الفرحة تنسيني
وارسملك ضحكة تبكيني وتخليني
مش عارف غير لليأس طريق 
ولا شايف غيرالحزن صديق 
ولا قادر اهرب من ده وده 
ليه حظي معاكي يا دنيا كده 

أنا مين مش عارف أبقي أنا مين 
أنا جرح ويأس وقلب حزين
مش عارف أبكي على مبارح 
ولا على سنين عمري الجايين 
أنا مين .. 
ليه فيكي الحب يا دنيا عذاب 
ليه أبني أمل والاقيه كداب
ليه كلمه ليه مش لاقيه جواب 
ما تردي يا دنيا بأي ندا
ليه ليه في الاحزان تفتكريني 
وفي عز الفرحة تنسيني
وارسملك ضحكة تبكيني وتخليني 
مش عارف غير الياس طريق
ولا شايف غير الحزن صديق 
ولا قادر أهرب من ده وإده
ليه حظي معاكي يا دنيا كده

جينا يا دنيا ليه وفين رايحين 
مادام انتي بتقسي علي العاشقين
خليكي يادنيا دموع في دموع 
هو إنتي يا دنيا ضحكتي لمين
وأنا حظي كده مكتوبلي أعيش 
الناس والدنيا ما ترحمنيش
وأنده على الحب ما يسمعنيش 
ولا حتى لصوتي سمعت صدى
ليه ليه في الاحزان تفتكريني 
وفي عز الفرحة تنسيني
وارسملك ضحكة تبكيني وتخليني 
مش عارف غير الياس طريق
ولا شايف غير الحزن صديق 
ولا قادر أهرب من ده وإده
ليه حظي معاكي يا دنيا كده

Share this

شاركشارك